door IDMK, partner | 28 juni 2017, 15:40 in Mensen & Carrière
Customer Experience Crm Klantbeleving

De ultieme Customer Experience

IDMK Trainingen, partner | 28 juni 2017, 15:40

CustomerTalk organiseert op 21 september 2017 Customer Experience & CRM in 1 Day - Leer tijdens deze dag hoe je de ultieme customer experience voor jouw klanten ontwikkelt.

Klanten kopen steeds vaker op basis van de toegevoegde waarde die de leverancier levert. Het realiseren van de ultieme customer experience is daarbij een belangrijke factor voor succes. Leer van leerzame en inspirerende cases van anderen die customer experience professioneel inzetten. Wat betekent customer experience in de praktijk en wat is daarvoor nodig?

Tijdens inspireren we je graag met nationale en internationale topsprekers om meer succes te genereren met data en klantinzicht. 

6 redenen waarom je dit event niet mag missen:

► internationale en nationale topsprekers
► meer dan B2B en B2C 20 cases zoals Allianz en Versatel
► digitale “goodiebag” met rapporten, presentaties en andere relevante whitepapers
► het grootste customer experience event en netwerken met meer dan 350 collega’s
► veel how-to-tips die je meteen kunt toepassen
► 6 PE punten voor SMP NIMA leden of leden van E-Academy

Aanmelden

Relaties van IDMK kunnen deze inspirerende dag met korting bijwonen. Gebruik bij registratie code ADFOCRM75 en ontvang €75,- korting voor deze geheel verzorgde dag (inclusief lunch, hapjes en drankjes gedurende de dag en borrel).

 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

IDMK

Partner

IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicat

Lees meer over IDMK
Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter