Bureaus & Accounts

Zonnatura zet in op volledig digitale campagne

Redactie | 28 juni 2017, 17:25

Het biologische merk neemt MediaScience in de arm als digitale partner.

De campagne is bedoeld om Zonnatura onder de aandacht te brengen bij moeders die gezond en lekker eten voor hun gezin belangrijk vinden en ondersteunt de lancering van drie nieuwe producten: ‘Goedemorgen’, ’10-uurtje’ en ‘Amandel drink’. MediaScience verzorgt de mediastrategie, data-inkoop en optimalisatie. Alle verzamelde data en inzichten komen samen in de door MediaScience ontwikkelde client cockpit Vision Insights.

De keuze voor MediasScience hangt samen met het besluit van Zonnatura om volledig digitaal te gaan. Jeroen Mustert, algemeen directeur Wessanen Benelux: 'Televisie heeft ons in het verleden niet altijd gebracht wat we hoopten, zeker niet wat betreft de doelgroep jonge moeders. Online is ook geschikter vanwege ons brede productportfolio. Online kun je veel meer laten zien én zorgen dat je right on target zit.'

Lees hier een uitgebreid interview met Jeroen Mustert bij onze collega's van Tijdschrift voor Marketing.

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Anonymous

(30 juni 2017, 12:19)
Dat betekent dus minder of helemaal geen Zonnatura reclame meer op tv? Goed zo.

Gerelateerde items Zonnatura Mediascience

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs