Merk & Strategie

Nieuwe campagne Philips TV moet awareness publiek verhogen

Rob Beemster, redactie | 5 juli 2017, 15:47

Onder het motto Looks Better zet Philips TV in op beeldkwaliteit en Europees design. Een Europese tour moet dit onderstrepen.

Een buitenformaat zwarte doos. Daar lijkt het van de buitenkant nog het meest op. Wie binnenkijkt, treft een woonkamer met een comfortabel bankstel tegenover drie grootformaat Philips tv’s. De opstelling is voor enkele dagen voor Schiphol neergezet in het kader van de AmbiExperience, een glazen cons...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs