Bureaus & Accounts

Ardanta kiest na pitch voor Van Santen Netwerk

Redactie | 1 juni 2017, 6:35

Er was een 'intensieve strategische en creatieve pitch'.

Ardanta is marktleider in uitvaartverzekeringen met ruim 6,5 miljoen polissen. Van Santen Netwerk bedacht de winnende aanpak voor een meerjarig bewustwordings- en activatieprogramma naar alle klanten.

Franklin Tuin van Ardanta : 'We hebben voor Van Santen Netwerk gekozen vanwege hun totaalaanpak, waarbij naast het behalen van de campagnedoelstellingen gelijktijdig gebouwd wordt aan onze merkbekendheid en het merkvertrouwen.'

Helga Voogd: 'Wij kijken er naar uit om samen het merk – stap voor stap – verder uit te bouwen op een manier die past bij Ardanta’s missie en de behoeften van haar klanten.'

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Peter Blommers

(7 juni 2017, 14:34)
Gefeliciteerd VSN!

Gerelateerde items Ardanta Christian van Santen

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs