Merk & Strategie

ABN Amro-reorganisatie heeft ook grote impact op de marketingorganisatie

Roderick Mirande, redactie | 7 juli 2017, 17:11

Het vorig jaar aangekondigde ‘Project Simplify’ kost ook hoofd marketing en communicatie Roland van Maanen zijn baan.

Per 1 juli kent de marketingcommunicatie bij ABN Amro een andere structuur. Voorheen kwamen alle marketingcommunicatie-activiteiten – intern en extern – samen in één centraal orgaan, de afdeling marketing en communicatie, onder leiding van Roland van Maanen. Die afdeling is nu opgeknipt. Alle market...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Abn Amro Roland van Maanen Reorganisatie

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs